gröna lund

Hej, vaknade för ett tag sen. Ska käka nudlar nu jag, åt inget när jag kom hem igår så är galet hungrig.
Ja back till grönan igår då , skit kul hade vi enligt mig. Åkte och åkte och åkte, fastnade en låång stund på lilla frittfall som snabbt blev en favorit. Dock var det endast vi och ungar som åkte. Och idag låter jag som en kråka,men de går nog över. Men läre fixa mig till skolan. Vi hörs innan jag går :)


på bilden ser ni det ända utrymmet på den toan , och där stog jag och madde i högsta hugg med hårspray och smink...




INSANE... :)




detta vart ju lätt min och maddes favorit. haha...
mer bilder kanske kommer vi fårla se. :)

Kommentarer
Postat av: madde

näst sista bilden, ta bort den nu. du fick inte lägg ut,

2010-08-30 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0